مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-07بين الملل

بلومبرگ: تلاش بایدن برای عادی سازی روابط ریاض-تل آویو خاکستر شد


شبکه بلومبرگ در یادداشتی به بررسی تاثیر عملیات امروز جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس بر تلاش آمریکا برای میانجی گری درباره عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی پرداخت.

- شبکه بلومبرگ در یادداشتی به بررسی تاثیر عملیات امروز جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس بر تلاش آمریکا برای میانجی گری درباره عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی عملیات موفقیت آمیز امروز جنبش مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس، بلومبرگ در یادداشتی درباره تاثیر این رخداد بر تلاش دولت بایدن برای میانجیگری عادی سازی روابط ریاض-رژیم صهیونیستی که فلسطین نیز در آن ذی نفع بود، نوشت: معلوم شد که حماس در این دیپلماسی و استراتژی بزرگ آمریکا، عربستان سعودی و اسراییل از حق وتو برخوردار بود.

طبق گزارش شبکه آمریکایی، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و فلسطین، تقریبا بی سر و صدا و به درخواست کاخ سفید، در حال نزدیک شدن به توافق سه جانبه ای بودند که شکل ژئوپولیتیک منطقه و فراتر از آن را تغییر می داد اما ظاهرا تدابیر آن ها فلسطینی ها را در وضعیت بدی قرار می داد.

بنابراین، حماس که اصلی ترین گروه مقاومت از طرف فلسطینی ها محسوب می شود، تصمیم گرفت که همه چیز را به هم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: تلاش بایدن برای عادی سازی روابط ریاض-تل آویو خاکستر شد

بلومبرگ: تلاش بایدن برای عادی سازی روابط ریاض-تل آویو خاکستر شد