مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-05سياسي

معرفی رشادت ها، شجاعت ها و ایثار شهدا و رزمندگان به جامعه با تولید آثار هنری


سرپرست گروه موسیقی آلاله خراسان رضوی گفت: همانگونه که شهدا از همه تعلقات مادی خود گذشتند ما نیز وظیفه داریم با تولید آثار هنری، رشادت ها، شجاعت ها و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان را به جامعه معرفی کنیم.

- ایسنا/لرستان سرپرست گروه موسیقی آلاله خراسان رضوی گفت: همانگونه که شهدا از همه تعلقات مادی خود گذشتند ما نیز وظیفه داریم با تولید آثار هنری، رشادت ها، شجاعت ها و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان را به جامعه معرفی کنیم.

حسین رضایی نسب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمینه موسیقی مقامی که از موسیقی های کهن و اصیل است؛ فعالیت می کنم.

وی با بیان اینکه سال 1364 هفده ساله بودم که اولین فعالیت موسیقی را زیر نظر پدرم زنده یاد غلامرضا رضایی نسب که از هنرمندان حرفه ای کشور در موسیقی مقامی بود، آغاز کردم و گروه موسیقی رضایی ها را که اعضای آن برادران و پسر عموم هایم بودند را تشکیل داده و زیر نظر اداره ارشاد شهر کاشمر فعالیت مان را ادامه دادیم.

رضایی نسب با اشاره به تاثیر فعالیت های فرهنگی و هنری بر هویت یابی نوجوانان و حفظ اصالت ملی- مذهبی، گفت: به خاطر حفظ اصالت ها با گروه سنی نوجوانان کار می کنیم.

سرپرست گروه موسیقی آلاله خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون در جشنواره های فراوانی از سطح شهرستانی گرفته تا بین المللی شرکت کردم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رشادت ها، شجاعت ها و ایثار شهدا و رزمندگان به جامعه با تولید آثار هنری

معرفی رشادت ها، شجاعت ها و ایثار شهدا و رزمندگان به جامعه با تولید آثار هنری