مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:112023-10-19اقتصادي

اشتغال زندانیان و خانواده آن ها در استان اردبیل توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، اظهار کرد: با هدف توسعه برنامه های اصلاحی و تربیتی، کارآفرینی و حرفه آموزی و بهبود وضعیت معیشت زندانیان و خانواده آنان از طریق ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد ثابت، تفاهم نامه همکاری 3 جانبه با سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و دادگستری کل استان اردبیل امضا شد.

وی افزود: معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل اشتغال زندانیان به عرصه تولید و صنعت استان اردبیل و پیش گیری از ارتکاب مجدد جرایم توسط زندانیان از طریق توانمندسازی مادی آنان و فراهم کردن بازگشت سالم و سعادتمندانه زندانیان به عرصه جامعه، از اهداف این تفاهم نامه است.

استاندار اردبیل ادامه داد: با اجرای تفاهم نامه مذکور تلاش می شود آسیب های اجتماعی، ناهنجاری ها و رفتارهای پرخطر در خانواده زندانیان کاهش یابد و در زمینه احداث کارگاه های صنعتی و تولیدی در داخل و مجاورت زندان ها مساعدت و همکاری شود.

زمینه به کارگیری زندانیان دارای مجوز اشتغال در کارخانه های استان اردبیل فراهم می شود عاملی تصریح کرد: همچنین زمینه به کارگیری زندانیان دارای مجوز اشتغال خارج زندان و همچنین زندانیان آزادشده در کارگاه ها و کارخانه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زندانیان و خانواده آن ها در استان اردبیل توسعه می یابد

اشتغال زندانیان و خانواده آن ها در استان اردبیل توسعه می یابد