مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-05سياسي

تعامل رسانه ملی و دولت برای امیدآفرینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صدا وسیما در بدو ورود به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در دیدار با استاندار گیلان گفت: - رییس رسانه ملی در رشت گفت:صدا وسیما با هم افزایی همه نهاد ها و سازمان ها، نقش موثری در پیشرفت کشور و خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صدا وسیما در بدو ورود به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در دیدار با استاندار گیلان گفت: رسانه ملی با هم افزایی همه سازمان ها و نهادها، با انعکاس خدمات رسانی، میزان پیشرفت طرح های بزرگ عمرانی، دستاورد ها و تلاش های شبانه روزی دولت نقش موثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد.

وی تحقق این روند مهم را در حمایت بیشتر مسئولان از رسانه ملی دانست.

اسدالله عباسی نیز در دیدار با پیمان جبلی گفت: این روز ها همزمان با ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) استان گیلان منور به حضور ارزشمند پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و هشت کشور خارجی است و تمام همت برای باشکوه برگزاری برنامه های اجلاس بیستم در این استان ولایتمدار است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مصوبات سفر دور نخست رییس محترم جمهوری به استان در راستای تقویت صداوسیمای مرکز گیلان و ایجاد فرستنده در آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل رسانه ملی و دولت برای امیدآفرینی

تعامل رسانه ملی و دولت برای امیدآفرینی