مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10دانش

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه ایلام


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته این دانشگاه خبر داد.

دکتر کریم کوخایی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1403-1402، از امروز سه شنبه 18 مهر آغاز شده و تا جمعه 21 مهر ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه این مرحله از ثبت نام به صورت اینترنتی انجام گرفته و نیازی به مراجعه دانشجو به دانشگاه نیست، تصریح کرد: دانشجویان ابتدا با مراجعه به نشانی: https://uid.

ilam.

ac.

ir/reg با وارد نمودن کد ملی به عنوان شناسه کاربری و رمز عبور جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است، اقدام خواهند کرد که این شناسه به شماره تلفن همراه آنان ارسال خواهد شد.

عضو هیأت رییسه دانشگاه ایلام تصریح کرد: اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات برعهده دانشجو است و چنانچه در هر مرحله از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه ایلام

آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه ایلام