مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-11دانش

واحدهای فناور در مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام آموزش می بینند


مدیر مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: در این مرکز هر ماه یک هفته آموزش مقدماتی و پیشرفته برای واحدهای فناور برگزار می شود.

- مدیر مرکز رشدمهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان خبر داد: واحدهای فناور در مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام آموزش می بینند ایسنا/ایلام مدیر مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: در این مرکز هر ماه یک هفته آموزش مقدماتی و پیشرفته برای واحدهای فناور برگزار می شود.

دکتر فاطمه هوشمند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد مهارت در بین دانشجویان رسالت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای است و دانش آموختگان آن به عنوان دانشگاهی پیشتاز در عرصه مهارت آموزی و مهارت افزایی بالاترین نرخ استخدامی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تنها مرکز رشد مهارتی استان مرکز رشد این دانشگاه است و اگر مجوز این مرکز قطعی شود این مرکز محور تمام فعالیت های مهارتی مراکز مختلف قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام تصریح کرد: جامعه مخاطب مرکز رشد مهارتی استان فقط خانواده دانشگاه فنی و حرفه ای یعنی دانشجویان، اساتید و دانش آموختگان این دانشگاه نیست، بلکه استادکاران مهارتی که در کسب وکار و موفق هستند می توانند در این مرکز مستقر شوند و باتوجه به وجود دفاتر مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای فناور در مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام آموزش می بینند

واحدهای فناور در مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام آموزش می بینند