مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-08سياسي

فراهم بودن بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: با برنامه ریزی انجام شده بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رییس هیأت نظارت شورای نگهبان، رییس کل دادگستری،دبیر و روسای کمیته های 7 گانه این ستاد، اظهار کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و سمبل جمهوریت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات گفت: با هر مسؤولی که در صدد اخلال در روند برگزاری انتخابات باشد و در جهت خلاف اخلاق، قانون و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کند، برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تشریح مراحل و فرآیندهای انتخابات آتی،افزود: ستاد انتخابات مازندران با هماهنگی کامل با هیأت های نظارت شورای نگهبان در شهرستان ها در حال حرکت به سوی اجرای فرآیندهای انتخاباتی است.

سلگی تعامل فرمانداران با هیأت های نظارت شورای نگهبان را موجب تقویت همگرایی در مسیر سلامت برگزاری انتخابات دانست و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم بودن بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات در مازندران

فراهم بودن بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات در مازندران