مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-10سياسي

برگزاری 4000 یادواره قشری و محله ای در استان همدان


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از 200 عنوان برنامه اصلی کنگره شهدا استان همدان طراحی المان های شهداست که در سطح استان در حال انجام است و در این ایام 4000 یادواره قشری، - ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از 200 عنوان برنامه اصلی کنگره شهدا استان همدان طراحی المان های شهداست که در سطح استان در حال انجام است و در این ایام 4000 یادواره قشری، محلی و آبروی محله و 2000 یادواره مدرسه محور برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی سه شنبه 18 مهر در مراسم یادبود شهید گمنام و افتتاح المان شهید گمنام کوی خضر شهر همدان همزمان با برگزاری دومین کنگره 8000 شهید استان، بیان کرد: نزدیک یک سال و نیم در راستای برگزاری کنگره شهدا استان همدان 10ها عنوان برنامه، برنامه ریزی شد که یکی از این اقدامات طراحی المان های قبور شهدا به پاس احترام به شهدا، توسط بنیاد حفظ آثار استان همدان است.

وی ادامه داد: کار ماندگار همیشگی، یادمان های جغرافیا محور و یادمان شهدای گمنامی است که در سطح استان دفن شده اند و المان شهید گمنام امامزاده خضر(ع) نیز یکی از این المان ها بود.

فرمانده سپاه همدان اظهار کرد: استان همدان در دوران جنگ، 300 بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و بمباران شد و خیلی از همشهریان ما در این حملات به شهادت رسیدند، برهمین اساس این نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4000 یادواره قشری و محله ای در استان همدان

برگزاری 4000 یادواره قشری و محله ای در استان همدان