مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:402023-09-25سياسي

از دستاوردهای دفاع مقدس محور قرار دادن مردم در امور بود


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را اعتماد و دخیل کردن و محور قرار دادن مردم نه صرفاً در شعار بلکه در عمل در امور دانست.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را اعتماد و دخیل کردن و محور قرار دادن مردم نه صرفاً در شعار بلکه در عمل در امور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هاشم جمالی امشب، 3 مهرماه در مراسم همایش نسل ماندگار 2 در شیراز، گفت: رمز ماندگاری و بقای جمهوری اسلامی در سه مؤلفه قدرت است.

وی نخستین مؤلفه را رهبری الهی و بی نظیر و شجاعانه امامین انقلاب دانست که موجب شده است این انقلاب از گرداب های متعددی به سلامت عبور کند.

چرا که تحت هیچ شرایطی با مدیریت های مادی امروزی و دانشگاهی قابل عبور نبود.

جمالی با بیان اینکه آخرین نمونه این گرداب ها اغتشاشات سال گذشته بود که با وجود نا امیدی بسیاری از افراد، یک سخنرانی رهبری معادلات را به هم زده و روحیه را به جبهه انقلاب باز می گرداند، گفت: دومین مؤلفه قدرت نظام، مردم هستند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه یکی از دستاوردهای دفاع مقدس اعتماد و دخیل کردن و محور قرار دادن مردم نه صرفاً به شعار بلکه در عمل در امور بود، افزود: تنها کسانی که مردم سالاری از جنس دینی را صادقانه جامه عمل پوشاندند، امام و رهبر معظم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستاوردهای دفاع مقدس محور قرار دادن مردم در امور بود

از دستاوردهای دفاع مقدس محور قرار دادن مردم در امور بود