مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-01سياسي

پیگیری برای خروج هیئت کهف الشهدای بیرجند از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید


استاندار خراسان جنوبی به مشکل پیش آمده برای هیئت اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا زمین هیئت از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید خارج شده و به شکل قانونی در اختیار هیئت کهف الشهدا قرار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست اعضای هیئت امنای هیئت کهف الشهدای بیرجند، نقش آفرینی این مجموعه را در استان ستود و اظهارداشت: موفقیت هیئت کهف الشهدای بیرجند در دنبال کردن مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارزشمند است.

وی تأکید کرد: اینکه هیئت کهف الشهدا توانسته نسل جوان را جذب کند و به فرهنگ سازی بپردازد، قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی از سختی هایی که در مسیر اهداف و برنامه های هر فرد یا مجموعه رخ می دهد به عنوان امتحان الهی یاد کرد و گفت: ما باید بصیرت لازم را در انتخاب راه درست و ورود صحیح به مسایل داشته باشیم و حواس مان را جمع کنیم که مبادا پای مان بلغزد و راه را به خطا برویم.

قناعت ، آرمان اصلی همه را حفظ نظام خواند و تأکید کرد: امام راحل(ره) از حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات یاد کرده اند، لذا این تکلیف همه ماست که در این زمینه هیچ کوتاهی نکنیم.

وی متذکر شد: اگر در مسیر اهداف مان مشکلی پیش آمد نباید سختی ها را پای نظام بنویسیم و به اندازه لیوانی، آب به آسیب دشمن بریزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای خروج هیئت کهف الشهدای بیرجند از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید

پیگیری برای خروج هیئت کهف الشهدای بیرجند از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید