مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-18بين الملل

تجمع مردمی قوچان در اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی


مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار قوچان امشب با تجمع در میدان فلسطین این شهرستان ضمن همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین نسبت به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان المعمدانی اعلام انزجار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین امشب در میدان فلسطین شهرستان قوچان برگزار شد.

مردم قوچان مسیر مهدیه تا میدان فلسطین این شهرستان را با به همراه داشتن پرچم های مقاومت طی کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا و.

انزجار خود از جنایت های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان و کادر درمان را اعلام کردند.

تجمع کنندگان در میدان فلسطین این شهرستان با برافراشتن پرچم فلسطین با مردم بی دفاع غزه ابراز همدردی کردند و خواستار اتحاد و انسجام مسلمانان و کشورهای اسلامی برای از بین بردن غده سرطانی اسراییل از روی زمین شدند.

مردم به ویژه جوانان و نوجوانان انقلابی در این تجمع آمادگی خود را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و مارزه با اشغالگران رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردمی قوچان در اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی

تجمع مردمی قوچان در اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی