مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-27اجتماعي

توزیع 4500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی خوبی انجام شده تا دانش آموزانی که به هر علتی از دسترسی به آموزش ها و امکانات محرومند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی خوبی انجام شده تا دانش آموزانی که به هر علتی از دسترسی به آموزش ها و امکانات محرومند، زمینه خدمت رسانی برایشان فراهم شود، گفت:امروز 4500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین امیریان پنجم مهرماه در آیین توزیع 4500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان، با اشاره به اینکه از جمعیت بالغ بر 194 هزار دانش آموز استان بیش از 22 هزار دانش آموز از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره مند هستند، اظهار کرد: این حمایت ها در قالب برنامه های آموزشی و پرورشی و پویش های مختلف به دانش آموزان جامعه هدف ارائه می شود.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده تا دانش آموزانی که به هر علتی از دسترسی به آموزش ها و امکانات محرومند، زمینه خدمت رسانی برایشان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید به داشته های کشور خود افتخار کنند، بیان کرد: مملکت متعلق به نوجوانان و جوانان است؛ ما مدیون خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

توزیع 4500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری