مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-06سياسي

حضور مازندران در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: مازندران در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور با رعایت مباحث زیست محیطی شرکت کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: مازندران در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور با رعایت مباحث زیست محیطی شرکت کرد.

علی اصغر احمدی اتویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه، پنجمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های عشایر، روستاییان کشور از 12 الی 18 مهرماه در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: حسب دستور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استان مازندران با برپایی 50 غرفه از توانمندی های استان در این نمایشگاه شرکت کرده است که در نخستین روز این نمایشگاه معاون اول رییس جمهور از غرفه های استان بازدید کرد.

وی افزود: معاون اول رییس جمهوری در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاهای مازندران را در سطح کشور اثرگذار دانست.

مدیرکل امور روستایی مازندران تصریح کرد: وجه تمایز حضور استان مازندران در این نمایشگاه نسبت به 1500 غرفه سایر استان ها رعایت مباحث زیست محیطی و مدیریت پسماند در این نمایشگاه بود که این موضوع مورد توجه مسئولین نهاد ریاست جمهوری، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مازندران در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور

حضور مازندران در نمایشگاه توانمندی های عشایر و روستاییان کشور