مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-26بين الملل

چین: به عنوان یک کشور مسئول، برای حل موضوع هسته ای ایران تلاش می کنیم


توافق تاریخی ایران و عربستان که با میانجی گری چین انجام گرفت به یک الگوی خوب برای حل اختلافات و مناقشات کشورها بر اساس حسن همجواری تبدیل شده است.

- وزارت امورخارجه چین تاکید کرد: توافق تاریخی ایران و عربستان که با میانجی گری چین انجام گرفت به یک الگوی خوب برای حل اختلافات و مناقشات کشورها بر اساس حسن همجواری تبدیل شده است.

وزارت امورخارجه چین تاکید کرد: توافق تاریخی ایران و عربستان که با میانجی گری چین انجام گرفت به یک الگوی خوب برای حل اختلافات و مناقشات کشورها بر اساس حسن همجواری تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه چین با انتشار سند پیشنهادها و اقدام های چین؛ یک جامعه جهانی با آینده مشترک که روی وب سایت این وزارتخانه قرار گفته، خاطر نشان کرد که چین در مواجهه با شعله ور شدن دائمی مسائل جهان، متعهد به ایفای نقش خود به عنوان یک کشور مسئول بوده و برای حل و فصل مشکلات بین المللی و منطقه ای مانند شبه جزیره کره، فلسطین، موضوع هسته ای ایران، سوریه و افغانستان تلاش می کند.

در بخشی از این سند در رابطه با موضوع اوکراین آمده است: چین درخصوص مسئله اوکراین نیز به طور فعال مذاکرات برای صلح را ترویج کرده که چهار اصل کلیدی است، چهار چیزی که جامعه بین المللی باید با هم انجام دهد و موضع چین در مورد حل و فصل سیاسی بحران اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: به عنوان یک کشور مسئول، برای حل موضوع هسته ای ایران تلاش می کنیم

چین: به عنوان یک کشور مسئول، برای حل موضوع هسته ای ایران تلاش می کنیم