مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-10حوادث

کشف الکتروموتورهای صنعتی قاچاق در آمل


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 385 دستگاه الکتروموتورهای صنعتی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 385 دستگاه الکتروموتورهای صنعتی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار سیدموسی حسینی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع الکتروموتورهای صنعتی قاچاق توسط فردی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآکاهان اداره پلیس امنیت اقصادی با همکاری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سردارحسینی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی با همکاری ماموران اداره صمت آن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور 385 دستگاه انواع ژنراتور و الکتروموتورهای صنعتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف الکتروموتورهای صنعتی قاچاق در آمل

کشف الکتروموتورهای صنعتی قاچاق در آمل