مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-10سياسي

تلاش دشمنان برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


فرماندار شهرستان شهرکرد با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری یکی از مولفه های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی ظهر امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد، گفت: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار محور مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت راهبردهای اصلی پیش روی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات خواهد بود و انتخابات امسال نیز بر اساس آخرین تغییراتی که در قوانین مربوط به انتخابات اعمال شده برگزار می شود.

فرماندار شهرکرد با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات، ادامه داد: مشارکت حداکثری یکی از مولفه های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.

وی افزود: رعایت قانون و قانون مداری در برگزاری انتخابات، بی طرفی عوامل اجرایی همچنین صیانت از همه آرای مردم، به عنوان حق الناس باید در دستور کار باشد.

عبدالغنی عنوان کرد: مجریان برگزاری انتخابات از ارکان اصلی این فرآیند هستند بنابراین باید شاخص ها و ملاک های لازم در انتخاب اعضای هیأت های اجرایی مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

تلاش دشمنان برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات