مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-12سياسي

دانشگاه امام حسین(ع) دانشگاه تراز اسلامی می شود


رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: برای رسیدن به دانشگاه تراز اسلامی نیاز به روش ها، اصول و مؤلفه هایی داریم که تمامی آنها تهیه شده، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز نقشه راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا حسنی آهنگر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی نظام مسائل استان و بررسی علمی و آموزش دانشگاه های استان کرمان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: پایه های اصلی انقلاب اسلامی از واقعه عاشورا و بعثت پیامر اکرم(ص) بنیان گذاشته شده است و آینده این انقلاب نیز به ظهور منجی بشریت، امام زمان(عج) ختم می شود.

 رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) اذعان کرد: دانشگاه امام حسین(ع) تهران در سال 63 تأسیس شده، ذیل دانشکده ها مراکز علم و فناوری فعالیت می کند و دارای 424 عضو هییت علمی بوده و همچنین مجموعأ 15 هزار و 491 نفر در مقاطع دکترا و ارشد در 10 سال اخیر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

وی افزود: هدف این دانشگاه تربیت دانشجو در بستر نظام جمهوری اسلامی و بر اساس روش های دینی است.

حسنی آهنگر ادامه داد: از ابتدای تأسیس این دانشگاه همیشه تلاش کرده ایم که مدیریت تقلیدی از نظام های سلطه طلب غرب مانند حکومت های لیبرالی و دموکراسی نداشته باشیم، در همین راستا هم چشم انداز و نقشه راه تبیین کرده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امام حسین(ع) دانشگاه تراز اسلامی می شود

دانشگاه امام حسین(ع) دانشگاه تراز اسلامی می شود