مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-22اقتصادي

ساماندهی وانت بارهای سمنان/ جابجایی 2600 تن کالا توسط وانت بارها


معاون حمل و نقل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی دو هزار و 612 تن کالا توسط وانت بار در 6 ماه سال جاری از مبادی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون حمل و نقل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی دو هزار و 612 تن کالا توسط وانت بار در 6 ماه سال جاری از مبادی استان سمنان خبر داد.

غلامرضا طحان 30 مهرماه در محل این اداره کل از جابه جایی بیش از دو هزار و 600 تن کالا توسط وانت بار در 6ماهه سال جاری از مبادی استان سمنان خبر داد و افزود: در 6ماهه اول سالجاری پنج هزار و 500 هزار تن کالا از مبادی استان سمنان جابجا شده که دو هزار و 612 تن آن توسط ناوگان وانت بار انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت بار ها در استان ادامه داد: تا کنون یک هزار و 114 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در استان صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به طرح ساماندهی وانت بارها در استان نیز اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت ها و مؤسسات ترابری جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت از کلیه رانندگان و مالکان وانت بار تدوین و اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وانت بارهای سمنان/ جابجایی 2600 تن کالا توسط وانت بارها

ساماندهی وانت بارهای سمنان/ جابجایی 2600 تن کالا توسط وانت بارها