مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:112023-10-04سياسي

توسعه پایدار از مهم ترین اهداف و سیاست هایی شهرهای خلاق جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ، عزت رضایی امروز در نشست تخصصی شهرداران شهرهای خلاق جهان در سنندج، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و خیرمقدم به مهمانانی دو شهر خلاق کرمانشاه و رشت، اظهار کرد: به سنندج به شهر اولین بانوی تاریخ نگار مسلمان جهان مستوره اردلان خوش آمدید.

وی افزود: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام و حضور عزیزان در سنندج فرصت مختنمی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های این استان و همدلی و هم افزایی بین شهرهای خلاق ایران در یونسکو است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این نشست ها بتواند زمینه همکاری هرچه بیشتر و برنامه ریزی های اصولی در راستای پیشبرد اهداف در نظر گرفته برای شهرهای خلاق ایران اسلامی را فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف و سیاست هایی شهرهای خلاق توسعه پایدار و همه جانبه در بخش های مختلف است که این مهم با همدلی و تعامل بیشتر بین شهرهای خلاق تحقق پیدا می کند.

*شهرهای خلاق باید به قطب و مقصد اصلی گردشگری ایران تبدیل شود محمدرضا فروتن دبیرشهر خلاق رشت هم در این جلسه اظهار کرد: از مهمان.

نوازی مردم شهر سنندج و شهردار هنردوست شهر خلاق موسیقی جهان شاهد بودیم.

وی افزود: در کنار برندهای شهرهای خلاق به ثبت رسیده می توانیم در راستای دیپلماسی ملی از طریق دبیرکل یونسکو در تهران زمینه نشست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار از مهم ترین اهداف و سیاست هایی شهرهای خلاق جهان است

توسعه پایدار از مهم ترین اهداف و سیاست هایی شهرهای خلاق جهان است