مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:202023-09-28سياسي

جهاد تبیین یک واجب عینی به شمار می آید


معاون سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: تلاش دشمنان این است که مردم را ناامید و مأیوس کنند، بر همین اساس جهاد تبیین یک واجب عینی به شمار می آید.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: تلاش دشمنان این است که مردم را ناامید و مأیوس کنند، بر همین اساس جهاد تبیین یک واجب عینی به شمار می آید.

سیدهادی طباطبایی پنج شنبه ششم مهرماه در آیین تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور که در محل تالار شهید عابد فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در دوران دفاع مقدس 213 هزار شهید، 140 هزار جانباز و 40 هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که از این تعداد شهدا، 82 درصد زیر 30 سال سن داشتند.

وی افزود: در دورانی جنگ تحمیلی را آغاز کردیم که در حوزه های مختلف دچار کمبود و مشکل اساسی بودیم و بر اساس گزارش منابع آمریکایی از 97 هواپیمای جنگی که در اختیار ایران بود فقط هفت فروند قابل استفاده بودند اما امروز به نقطه ای رسیده ایم که صادر کننده تسلیحات به کشورهای بزرگ جهان هستیم.

معاون سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: روند انقلاب اسلامی طی 44 سال گذشته درخشان بوده و تلاش دشمنان این است که مردم را ناامید و مأیوس کنند، بر همین اساس جهاد تبیین یک واجب عینی به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یک واجب عینی به شمار می آید

جهاد تبیین یک واجب عینی به شمار می آید