مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:012023-10-02اقتصادي

کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با محوریت پنبه در اردبیل برگزار شد


هفتمین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با رویکرد کاهش هزینه های تولید، افزایش عملکرد و آشنایی کشاورزان با آخرین یافته های تحقیقاتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با محوریت پنبه در استان اردبیل در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

کمال شهبازی، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل هدف از برگزاری این کاروان ترویجی را ارتقای بهره وری کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ دانش در عرصه های تولیدی در استان اردبیل برشمرد و گفت: این کاروان را با رویکرد کاهش هزینه های تولید، افزایش عملکرد و آشنایی کشاورزان با آخرین یافته های تحقیقاتی برگزار شد.

وی افزود: در رابطه با ارقام جدید پنبه، روش های نوین آبیاری، مدیریت آفات و بیماری ها و کنترل علف های هرز مزارع پنبه، اصول تغذیه در زراعت پنبه، برداشت مکانیزه و روش های نوین به زراعی مطالبی توسط محققان مرکز ارائه شد.

شهبازی ترویج ارقام داخلی، کیفیت سموم، تغذیه با ریزمغذی ها، آبیاری به موقع و برداشت مکانیزه را از مهم ترین مباحث مطرح شده در این برنامه ترویجی ذکر کرد.

در کاروان ترویج ارتقای بهره وری پنبه تیم تخصصی و کارشناسی متشکل از رییس موسسه تحقیقات پنبه، معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته های مرکز، محققان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با محوریت پنبه در اردبیل برگزار شد

کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با محوریت پنبه در اردبیل برگزار شد