مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-11سياسي

مسئولان و مردم تلاش کنند تا کشور به قله های بزرگ تمدن اسلامی نزدیک شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان و مردم برای نزدیک شدن به آرمان های الهی که هویت ساز بوده، تلاش کنند تا کشور به قله های بزرگ تمدن اسلامی نزدیک شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان و مردم برای نزدیک شدن به آرمان های الهی که هویت ساز بوده، تلاش کنند تا کشور به قله های بزرگ تمدن اسلامی نزدیک شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه چهارشنبه ، 19مهر در اختتامیه دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، با بیان اینکه شهدای روحانیت زحمات فراوانی در دوران دفاع مقدس کشیدند، اظهار کرد: وجود نواقص در کنگره و در کارهای بزرگ این سبکی طبیعی بوده و برخی نواقص و نقدها وجود داشته و ممکن است مسائلی مورد غفلت قرار گرفته باشد اما باید از زحمات فراوان دبیرخانه کنگره ملی 8000 شهید استان برای ورود به عرصه های محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی، فعالیت علمی و پژوهشی، برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت و عرصه های مختلف و از شهرداری برای فضاسازی شهری و استانی تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه که در این کنگره مهم بوده بازخوانی آرمان های بلند شهدای عزیز است، افزود: امروز صحبت از جوانانی است که آرمان های بلندی داشتند که هویت ساز بود و این کنگره بازخوانی آرمان های هویت ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان و مردم تلاش کنند تا کشور به قله های بزرگ تمدن اسلامی نزدیک شود

مسئولان و مردم تلاش کنند تا کشور به قله های بزرگ تمدن اسلامی نزدیک شود