مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-20اجتماعي

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان زنجان مشاهده نشده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و حضور پرندگان مهاجر در رودخانه ها آبگیرها و سدهای استان، پایش زیستگاه های پرندگان به طور جدی در دستور بوده و تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در زنجان مشاهده نشده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و حضور پرندگان مهاجر در رودخانه ها آبگیرها و سدهای استان، پایش زیستگاه های پرندگان به طور جدی در دستور بوده و تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در زنجان مشاهده نشده است.

محمدرضا یافتیان امروز (28 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زیستگاه های پرندگان آبزی و کنارآبزی این استان، به دقت توسط کارشناسان و محیط بانان این اداره کل رصد و پایش می شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی 10 سال اخیر هیچ موردی از بیماری آنفلوانزا در بین پرندگان مهاجر و غیرمهاجر در زنجان مشاهده نشده است، ادامه داد: با همکاری اداره کل دامپزشکی استان، پایش های مشترک زیستگاه های آبی با حضور کارشناسان صورت می گیرد.

یافتیان افزود: با آغاز فصل سرما انواع پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی مهمان آبگیرها، سدها و رودخانه های این استان می شوند و با حضور پرندگان زیستگاه ها با دقت بیشتر پایش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان زنجان مشاهده نشده است

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان زنجان مشاهده نشده است