مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:012023-10-16سياسي

بهت رژیم صهیونستی از قدرت نفوذ رزمندگان غزه


کارشناس مسائل سیاسی مازندران گفت: دلاور مردان غزه در عرض 14 دقیقه 22پایگاه رژیم صهیونیستی را به تصرف درآورده و تا ساعاتی این رژیم از شدت بهت متوجه این اقدام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعید قلی زاده کارشناس مسایل سیاسی مازندران در اجتماع حمایتی خواهران طلاب مرکز مازندران با تبریک پیروزی رزمندگان غزه علیه اسراییل با اشاره به موضوع حرکت شایسته مردم غزه در مقابله ظفرمندانه با رژیم جنایت کار و کودک کش اسراییل، اظهار کرد: گزاف  نیست بگوییم تاریخ قبل و بعد 15مهر ماه 1402 یا 19 اکتبر 2023 در مورد فلسطین و رژیم صهیونیزم اسراییل فرق دارد.

وی به تاسی از فرامین مقام معظم رهبری هیمنه شکست اسراییل در جریان حرکت اخیر مردم غزه را غیر قابل ترمیم دانست و افزود: تاریخ گواه دارد که در تحقق  گفتمان و  وعده ولی امر مسلمین جهان که بر پایه وعده الهی است، خدشه ای وارد نخواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی مازندران با یاداوری اینکه در تاریخ یوم الکیپور(روزی که پس از 40 روز حضرت موسی (ع) از کوه طور بازگشت و یهودیان آن را روزی مقدس می دانند ) دلاور مردان غزه در عرض 14 دقیقه 22پایگاه اسراییل را به تصرف درآورده و تا دقایقی بعد هم  رژیم  غاصب اسراییل از شدت بهت متوجه این اقدام نشد! وی، فاصله بین نسلی را از نوع گسست اجتماعی دشمن علیه جامعه اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهت رژیم صهیونستی از قدرت نفوذ رزمندگان غزه

بهت رژیم صهیونستی از قدرت نفوذ رزمندگان غزه