مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-07سياسي

نگاهداری: اصلاح قانون نظام دامپروری همزمان با قانون نظام دامپزشکی پیش رود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دامپزشکان، مدافعان گمنام سلامت جامعه هستند، گفت: پیشنهاد ما این است که اصلاح قانون نظام دامپروری همزمان با قانون نظام دامپزشکی پیش رود تا تعارضات و هم پوشانی های این دو قانون، - رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دامپزشکان، مدافعان گمنام سلامت جامعه هستند، گفت: پیشنهاد ما این است که اصلاح قانون نظام دامپروری همزمان با قانون نظام دامپزشکی پیش رود تا تعارضات و هم پوشانی های این دو قانون، مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری در مراسم روز ملی دامپزشکی ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی، اظهار کرد: به عنوان یک پزشک، اعتقاد دارم که شایسته است دامپزشکان را مدافعان گمنام سلامت بنامیم چراکه نقش آنان در تأمین سلامت جوامع انسانی کمتر از پزشکان نیست.

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مولفه های اقتدار و امنیت ملی شمرده می شود، گفت: اینکه غذای کافی و سالم در اختیار آحاد جامعه و در طول زمان قرار گیرد، اهمیت راهبردی و استراتژیک برای هر کشوری دارد.

وی با اشاره به اینکه درآمیختگی قابل توجهی بین تولید غذا و سلامت انسان در جامعه وجود دارد، گفت: در جوامع امروزی که میزان مصرف پروتیین حیوانی، به عنوان یکی از شاخص‍های رفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: اصلاح قانون نظام دامپروری همزمان با قانون نظام دامپزشکی پیش رود

نگاهداری: اصلاح قانون نظام دامپروری همزمان با قانون نظام دامپزشکی پیش رود