مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-07دانش

امیدوار به تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای


رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: با دقت نظر بر تدوین اساسنامه و تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای، به نتایج مثبت تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور می توان امیدوار بود.

- پاسخی به ابهامات مطرح شده درباره ساختار جدید سازمان سنجش امیدوار به تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: با دقت نظر بر تدوین اساسنامه و تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای، به نتایج مثبت تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور می توان امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی مطلب امروز روزنامه خراسان و ابهاماتی که درباره ساختار جدید سازمان سنجش مطرح کرده است، عباس میرزاحسینی، رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ عنوان کرد: در شرایطی که توسعه نهادی آموزش عمومی و عالی در چند دهه اخیر توسط دستگاه های متعدد متولی امر آموزش صورت گرفته است، مصالح ملی در افق بلندمدت با تضمین کیفیت نظام آموزش، تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری حکمرانی در حوزه آموزش عمومی و آموزش عالی نیازی توأمان به نظارت هدفمند بر پیوستاری از منابع، فرآیند و برونداد آموزشی دارد، اظهار داشت: پیوستاری که نه تنها در یک بخش آموزش عمومی، بلکه همزمان بین سطوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار به تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای

امیدوار به تشکیل سازمانی مقتدر و حرفه ای