مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-04اقتصادي

نمایشگاه صادرات به روسیه پایگاهی برای جهش صادرات است


مدیرعامل پایانه صادراتی کشاورزی استان زنجان گفت: نمایشگاه صادرات به روسیه زمینه و پایگا5ی برای بازاریابی و جهش صادرات به ویژه در بخش کشاورزی محسوب می شود.

- عبدالله اسماعیلیان، سرمایه گذار و مدیر عامل پایانه صادراتی کشاورزی استان زنجان در گفت گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه تهدیدهایی که جنگ اوکراین و روسیه در سال های اخیر ایجاد کرد، فضای کاری و تجاری بسیار مناسبی برای ایران در بخش اوراسیا به ویژه کشور روسیه ایجاد شده است که در همین راستا در پایانه صادراتی با روسیه قراردادهای متفاوتی منعقد شده است.

  مدیر عامل پایانه صادراتی کشاورزی استان زنجان افزود: نمایشگاهی که قرار است در مهر ماه در استان به عنوان صادرات به روسیه ایجاد شود، زمینه بسیار خوبی به ویژه در بخش کشاورزی برای بازاریابی تجاری که متقاضی محصولات هستند، فراهم آورده است.

  وی با بیان این که قبل از جنگ اوکراین، اکثر تاجران و واردکنندگان روس از کشورهای اروپایی تامین کالا می کردند، ادامه داد: جدیدا سمت و سوی این تجار به سمت ایران و کشور های خاورمیانه شده است.

  اسماعیلیان نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه را بستری برای معرفی ظرفیت ها اعلام کرد و گفت: این امکان فراهم شده که هرکدام از واحد های تولیدی در راستای تخصص و تولید خودشان، به صورت مستقیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صادرات به روسیه پایگاهی برای جهش صادرات است

نمایشگاه صادرات به روسیه پایگاهی برای جهش صادرات است