مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-06سياسي

میرلوحی: اقلیت محض کشور را قبضه کرده است


محمود میرلوحی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت می گوید: مدت ها است عملاً همه تلاش ها برای خنثی سازی تحرکات اقلیت بی فایده است تا محصول این شود که روز به روز به استقبال بحران های بیشتر برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود میرلوحی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و فعال سیاسی اصلاح طلب درباره شرایط سیاسی کشور با رویداد24 مصاحبه کرده است که بخش های مهم آن را می توانید در ادامه بخوانید: * بخشی از گروهی که در لایه های قدرت حضور دارند، ظاهرا علاقه ای به مشارکت بالا در انتخابات ندارند.

در واقع بعد از انتخابات های 92، 94 و 96 که اکثر مردم پای کار آمده و مشارکت بالای 80 درصدی رقم خورد، اقلیت محض به این حس رسیدند که حضور همه گیر مردم در پای صندوق رای نه تنها برای آن ها نتیجه و ثمری ندارد، بلکه احتمال حضورشان در عرصه اجرایی و تصمیم گیری را کاهش می دهد بنابراین از انتخابات 98 به بعد با ترفند هایی مسیر را عوض کردند و شرایط را طوری چیدند که مردم دیگر انگیزه ای برای رای دادن نداشته باشند و در همان سال، اکثریت مجلس یازدهم و در سال 1400 هم دولت را در اختیار گرفتند.

* اصرار به سهم خواهی تندرو ها و همچنین ممانعت از حضور گروه هایی که از نگاه شان غیرخودی هستند، کار را برای برگزاری انتخاباتی با رای های زیاد بسیار سخت کرده است و هر چقدر زمان می گذرد، این احساس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرلوحی: اقلیت محض کشور را قبضه کرده است

میرلوحی: اقلیت محض کشور را قبضه کرده است