مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-07سياسي

تلاش اپوزیسیون برای بازسازی فتنه مهسا امینی این بار با اسم آرمیتا گراوند


این روز ها شاهد هستیم که همچون سال گذشته و فتنه مهسا امینی، برخی سران اروپایی و آمریکایی در حادثه ای که برای آرمیتا گراوند رخ داده، واکنش هایی ایران ستیزانه نشان داده و بی میل نیستند که بار دیگر از آبی که خود گل آلود می کنند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بصیرت نوشت: از سال 1401 نتیجه جنگ نرم و ترکیبی که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت، این بود که در فاصله زمانی یک سال دو اتفاق مشابه رخ داد که در این گزارش سعی داریم به مقایسه این دو واقعه بپردازیم.

مهسا امینی و آرمیتا گراوند.

مهسا امینی که حالا همه او را می شناسند، دختر اهل سقز کردستان با مذهب تسنن که ماجرای بیهوشی و نهایتاً فوت تاثر انگیز او هنگام حضور در یکی از مراکز پلیس، بازار دروغ پردازی و شایعه سازی های ضدانقلاب را گرم کرد؛ اما سؤال اینجاست که کدام رسانه برای نخستین بار خبر مربوط به مهسا امینی و بستری شدن وی در بیمارستان کسری را منتشر کرد؟ چه کسی نخستین بار خبر مهسا امینی را منتشر کرد؟ مازیار خسروی، سردبیر سایت فرازدیلی درباره انتشار خبر اولیه گفت که فرازدیلی اولین رسانه ای بود که درباره مهسا امینی اطلاع رسانی کرد.

روایت او در یک رشته توییت منتشر شد که در ادامه بخشی از این رشته تویت را می خوانیم: ‏خبرنگار ما به خواست و دستور شخص من، برای تهیه خبر به بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اپوزیسیون برای بازسازی فتنه مهسا امینی این بار با اسم آرمیتا گراوند

تلاش اپوزیسیون برای بازسازی فتنه مهسا امینی این بار با اسم آرمیتا گراوند