مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-15سياسي

تثبیت دو باغ در تهران در جلسه امروز شورای شهر


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی این شورا با حداکثر این آراء تثبیت دو باغ در شهر تهران را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی این شورا با حداکثر این آراء تثبیت دو باغ در شهر تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در تشریح پلاک ثبتی 2106.

1456.

210، گفت: این پلاک ثبتی به مساحت 494 متر مربع در منطقه 21 واقع شده و حدنصاب درختان لازم آن، 21 اصله است که در حال حاضر وجود 61 اصله درخت در آن گزارش شده است.

بر همین اساس حد نصاب درختان لازم را دارد و در سند آن نیز یک قطعه زمین عنوان شده است.

بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی نهایتأ با اکثریت آراء، رأی به باغ بودن این زمین داده اند.

وی به پلاک ثبتی 4.

4470.

18 اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت 375 متر مربع در منطقه 21 واقع شده، حد نصاب درختان لازم آن 15 اصله است که در حال حاضر وجود 19 اصله درخت در آن گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت دو باغ در تهران در جلسه امروز شورای شهر

تثبیت دو باغ در تهران در جلسه امروز شورای شهر