مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-13دانش

زمان ثبت نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید نجارزاده درباره زمان و جزییات ثبت نام دانشجویان نوورود این دانشگاه برای سال تحصیلی 1403-1402 اظهار کرد: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ از 22 مهر ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید نجارزاده درباره زمان و جزییات ثبت نام دانشجویان نوورود این دانشگاه برای سال تحصیلی 1403-1402 اظهار کرد: ثبت نام حضوری نو ورودی ها در بازه زمانی 22 تا 27 مهرماه و طبق نوبتی که به هر پذیرفته شده تخصیص داده شده در محل دانشگاه علم و فرهنگ انجام می شود.

وی درباره پذیرش و تعداد رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: بر اساس مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی 1403-1402 در 32 رشته کارشناسی پیوسته و 2 رشته کارشناسی ناپیوسته، از طریق آزمون سراسری و با اعلام پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجو دارد.

در حال حاضر گروه های آموزشی این رشته ها در قالب 6 دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده هنر و معماری، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم و فناوری های نوین زیستی (با همکاری پژوهشگاه رویان)، دانشکده حقوق و دانشکده گردشگری  ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شد

زمان ثبت نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شد