مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-02حوادث

صدور شناسه ایمنی برای 2600 واحد صنعتی در سطح شهرک های صنعتی فارس


در مراسمی که به مناسبت هفته آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد از آتش نشانان شاغل در شهرک صنعتی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در  این مراسم با گرامیداشت هفته ایمنی و آتش نشانی  گفت: هفتم مهرماه روز آتش نشانی  بهانه ای است برای قدردانی از حماسه آفرینی ها و از خودگذشتگی های آتش نشانانی که با احساس مسئولیت و با عبور از خطرها حوادث  ، به امر خطیر خدمت رسانی می پردازند.

سید مصطفی هاشمی با اشاره به اهمیت  بالای کار  آتش نشانان در شهرک های صنعتی گفت:بی شک تداوم تولید و پویایی صنعت، مرهون همت و تلاش آتش نشانانی است که تلاش و فعالیت آنها، ضامن امنیت و سلامت  کارکنان و شاغلان بخش صنعت است.

وی در ادامه بابیان اینکه ارتقای ایمنی واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی استان مورد توجه است گفت:در این زمینه برنامه های نظیر برگزاری دوره های آموزشی ایمنی ویژه شاغلان واحد های صنعتی و نیز ممیزی وصدور  شناسه ایمنی واحدها ی تولیدی در برنامه این شرکت قراردارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از انجام ممیزی ایمنی و صدور شناسه ایمنی برای 2600 واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:این روند با پیشرفت مناسب تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شناسه ایمنی برای 2600 واحد صنعتی در سطح شهرک های صنعتی فارس

صدور شناسه ایمنی برای 2600 واحد صنعتی در سطح شهرک های صنعتی فارس