مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-04سياسي

افتتاح طرح توسعه خانه بهداشت سرای صحابه در اردکان+ عکس


همزمان با هفته وحدت طرح توسعه بهداشت سرای صحابه اردکان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ازدکان، به مناسبت هفته وحدت و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و بزرگان و ریش سفیدان اتباع، طرح توسعه بهداشت سرای صحابه اردکان به بهره برداری رسید.

دکتر سید محمد پورهاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در این مراسم ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به حضور اتباع خارجی در شهرستان و زندگی مسالمت آمیز با شهروندان اردکانی، اظهار کرد: وحدت مسلمانان عامل پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است و ما باید این وحدت را حفظ کنیم.

وی با بیان این که تمام تلاش ما حفظ سلامت همه شهروندان است، افزود: از بزرگان و ریش سفیدان مجموعه مهمانشهر صحابه می خواهیم که در زمینه تردد اتباع همکاری بیشتری با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند تا برخی از بیماری هایی که در آن سوی مرزها وجود دارد به داخل کشور و شهرستان منتقل نشود.

گفتنی است که با اجرای طرح توسعه ساختمان بهداشت سرای صحابه اردکان با اضافه شدن 90 متر مربع ساختمان جدید، زیر بنای این مرکز به 200 متر مربع افزایش یافته است و هزینه ساخت بنای اضافه شده بالغ بر 500 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح توسعه خانه بهداشت سرای صحابه در اردکان+ عکس

افتتاح طرح توسعه خانه بهداشت سرای صحابه در اردکان+ عکس