مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:202023-09-28دانش

علم روز تنها راه سعادت، تکامل و ساختن آینده ماست


علم روز تنها راه سعادت، تکامل و ساختن آینده ماست.

جوانان و دانشجویان را با علم روز آشنا کنید متناسب با زمان حرکت کنید، - ایسنا/البرز رییس دانشگاه آزاد البرز گفت: علم روز تنها راه سعادت، تکامل و ساختن آینده ماست.

جوانان و دانشجویان را با علم روز آشنا کنید متناسب با زمان حرکت کنید، اولین فرمان خدا به پیامبرش فرمان فرهنگی است ، فرمانی مبنی بر قرائت قلم و علم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، حسین کلانتری خلیل آباد روز پنجشنبه ششم مهرماه در افتتاحیه همایش ملی سلامت و خود مراقبتی در گروه های آسیب پذیر، ضمن تبریک ایام ربیع الاول و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: بسی مایه مباهات است که در این همایش میزبان اندیشمندان ، محققان و دانشگاهیان هستیم .

وی خاطر نشان کرد: علوم پزشکی و سلامت رابطه تنگاتنگی با انسان دارد، انسان به عنوان موجود خاکی و درعین حال افلاکی است که متاثر از روابط و مناسبات فرهنگی، اجتماعی،مذهبی،اخلاقی و زمینی و آسمانی است.

در در جامعه ای که از انسان و اهداف متعالی انسان و پیشرفت صحبت می کنیم مهمتر از همه این است که انسان جامعه را تعریف کنیم و به این انسان ارزشی، خدمات ارائه کنیم تا پیشرفت کند، سالم باشد و انسان سالم تربیت کند بنابراین باید جایگاه علم تقویت شود که تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم روز تنها راه سعادت، تکامل و ساختن آینده ماست

علم روز تنها راه سعادت، تکامل و ساختن آینده ماست