مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-04اقتصادي

دستگاه های قم موظف به فراهم سازی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری هستند


استاندار قم با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی و اجرایی استان موظف به فراهم سازی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری هستند، گفت: انتقال فرهنگ، تاریخ غنی استان و صدور انقلاب از طریق توسعه صنعت گردشگری میسر می شود.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی و اجرایی استان موظف به فراهم سازی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری هستند، گفت: انتقال فرهنگ، تاریخ غنی استان و صدور انقلاب از طریق توسعه صنعت گردشگری میسر می شود.

دکتر سیدمحمد آقامیری امروز 11 مهرماه در همایشی که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه گردشگری یک نوع صنعت است نگاه به این موضوع نیز باید صنعتی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری افزود: هرچه بتوانیم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را افزایش دهیم شاهد نتایج مثبت اقتصادی و فرهنگی خواهیم بود؛ انتقال فرهنگ مهم ترین مسئله ای است که از طریق گردشگری رخ می دهد.

استاندار قم تصریح کرد: کشورها با رونق صنعت گردشگری به دنبال این هستند که پیام و فرهنگ خود را به جهانیان صادر کنند.

آقامیری تاکید کرد: همه ما باید در نظر داشته باشیم که مکتب دینی مان، فرهنگ و تاریخ غنی ایران را از طریق صنعت گردشگری به جهانیان منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های قم موظف به فراهم سازی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری هستند

دستگاه های قم موظف به فراهم سازی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری هستند