مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-27سياسي

زوجی با بیش از 40 پرونده علیه یکدیگر در دستگاه قضایی


یکی از مشکلات دستگاه قضایی در پرونده های اختلافات بین زوجین است که در یک مورد در کرج، پس از بروز اختلاف بین یک زوج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در دیدار مردمی امروز که از صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز به درخواست ها و تقاضاهای حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی با اشاره به محورهای درخواست های مردمی طرح شده در دیدار مردمی روز جاری، گفت: عمدتا تقاضاها و مشکلات مطرح شده ناظر بر پرونده های ملکی، محکومیت مالی و درخواست اعسار، اختلافات در پرونده های ملکی به واسطه انجام معامله با اسناد عادی، اطاله دادرسی، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، مهریه و تقاضای رفع ابهام از برخی احکام دادگاهها در مرحله اجرای حکم بود.

رییس کل دادگستری استان البرز تعداد درخواست های رسیدگی شده توسط مسؤولان قضایی استان در هفته جاری را 1018 مورد عنوان کرد و افزود: نتیجه این دیدارها و ملاقات های مردمی از سوی مدیران مربوطه در دادگستری کل استان البرز مورد پیگیری قرار می گیرد.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به یکی از مشکلات دستگاه قضایی در پرونده هایی است که پس از اختلاف بین زوجین پیش می آید بیان کرد: در یک مورد که روز جاری ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوجی با بیش از 40 پرونده علیه یکدیگر در دستگاه قضایی

زوجی با بیش از 40 پرونده علیه یکدیگر در دستگاه قضایی