مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-11بين الملل

توییتر حساب های مرتبط با حماس را حذف می کند


پیش تر هم حدود چهار ماه پیش، سکوی ایکس، حساب کاربری حماس در توییتر سابق را بست و جنبش حماس در واکنش به این اقدام گفته بود که توییتر بر خاموش کردن صدای فلسطینی ها و همسویی کامل با روایت صهیونیستی اصرار دارد.

- توییتر اعلام کرده حساب های مرتبط با حماس را به علت محتوای یهود ستیزانه، نفرت پراکنی و همین طور انتشار اخبار جعلی حذف می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،  حساب ایمنی توییتر ـ ایکس) اعلام کرد که پست های کاربران فعال روزانه در سرزمین های اشغالی از زمان عملیات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

ایکس گفت که کاربران همچنین بیش از 50 میلیون پست مرتبط با این حمله را به اشتراک گذاشته اند.

برخی از پست ها ویژگی های نادرست ویدیو را نشان می دادند یا تصاویر گرافیکی را نشان می دادند و باعث انتشار اطلاعات نادرست در ایکس و جا های دیگر در سراسر اینترنت شدند.

  این سکو همچنین گفته که بر اساس سیاست نهاد های خشونت آمیز و نفرت انگیز ، حساب های تازه ایجاد شده وابسته به حماس را حذف می کند و اقدامات دیگری را برای جلوگیری از گسترش آنچه که محتوای تروریستی در این سکو نامیده می شود، انجام خواهد داد.

این اقدامات شامل نشانی دادن و حذف پست های خاصی است که شامل رسانه های گرافیکی و همچنین سخنان خشونت آمیز و نفرت انگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر حساب های مرتبط با حماس را حذف می کند

توییتر حساب های مرتبط با حماس را حذف می کند