مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-08حوادث

رقص مرگ بر محور بجنورد به جنگل گلستان


وقتی ترافیک در جاده پر پیچ خم بجنورد - جنگل گلستان که از آن به عنوان جاده مرگ یاد می شود، اوج می گیرد می توان حدس زد که این جاده دوطرفه باز قربانی گرفته است.

- برای اطلاع از علت کندی یا توقف خودروها در این جاده کمی پیاده به جلو حرکت می کنی ولی با ناله و شیون و هیاهوی بازماندگان قربانیان و دیگر مسافران مواجه می شوی که صدایشان در کوه های اطراف جاده می پیجد.

در این هیاهو، صدای آژیر آمبولانس ها، خودروهای پلیس، امداد و نجات جمعیت هلال احمر و .

لحظه ای قطع نمی شود به طوری که می خواهی هرچه زودتر این وضعیت خاتمه پیدا کند اما، نمی توانی تصور کنی کودکانی را که شاهد و ناظر این صحنه ها هستند چه حال و روزگاری دارند و به جای خاطرات شیرین، خاطرات تلخ سفر را به همراه دارند.

کودکانی که شعله های آتش را می بینند، صدای ناله های زنان و مردان بازمانده از قربانیان و حتی دیگر مسافران را می شنوند ولی با حالت بهت و وحشت، بی حرکت نظاره گر صحنه ها هستند.

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از راه ها و مسیرهای اصلی خراسان شمالی است که سالانه بیش از 20 میلیون زائر حرم امام رضا(ع) از این محور تردد می کنند.

این محور سالیان سال است که در حال ساخت است اما هنوز به اتمام نرسیده و سالانه تعداد زیادی از مسافران و رانندگان این مسیر را به کام مرگ می کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقص مرگ بر محور بجنورد به جنگل گلستان

رقص مرگ بر محور بجنورد به جنگل گلستان