مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-18پزشكي

مراجعات سرپایی و بستری بیماران تنفسی به بیمارستان ها افزایش یافت


رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عاطفه عابدینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فوق تخصص ریه و رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری در مصاحبه با برنامه روزنه رادیو گفت وگو درباره افزایش مراجعه به مراکز درمانی با علائم کرونا و آنفولانزا اظهار کرد: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در برخی از این بیماران تست کرونا و تست آنفولانزا مثبت می شود و گاهی هم ممکن است هر دو تست در یک فرد مثبت شود و همچنان توصیه ها بر این است که افراد در اماکن پرازدحام و شلوغ از ماسک استفاده شود و اگر احساس تنگی نفس و سرفه و علائم سرماخوردگی را دارند حتماً موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به دیگران منتقل نشود.

رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری متذکر شد: افرادی که بیماری های مزمن و زمینه ای و تنفسی دارند حتما در مراکز پرازدحام، ماسک بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعات سرپایی و بستری بیماران تنفسی به بیمارستان ها افزایش یافت

مراجعات سرپایی و بستری بیماران تنفسی به بیمارستان ها افزایش یافت