مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-18دانش

اجرای طرحی برای دانشجویان با مهارت دانشگاه آزاد


رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای یک یا چند مهارت هستند، می توانند در طرح مهارت یار این باشگاه عضو شوند.

- رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای یک یا چند مهارت هستند، می توانند در طرح مهارت یار این باشگاه عضو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حامد حسن پور با بیان اینکه فراخوان جذب دانشجویان این دانشگاه در سامانه مهارت یار اجرا می شود، گفت: این طرح توسط معاونت علوم تربیتی و مهارتی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی افزود: در این طرح دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که مسلط به یک یا چند مهارت هستند، می توانند با ورود به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نشانی https://bpj.

iau.

ir/ جهت ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

دبیر هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، ارتقاء نظام تعاملی استاد دانشجو، ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی، شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی مستعد، تربیت استاد ماهر، افزایش سطح توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرحی برای دانشجویان با مهارت دانشگاه آزاد

اجرای طرحی برای دانشجویان با مهارت دانشگاه آزاد