مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:362023-10-07سياسي

تجمع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت، امشب در میدان قدس اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جشن بزرگ سلام بر پایان اسراییل در حمایت از عملیات طوفان الاقصی امشب در میدان قدس(طوقچی) اصفهان برگزار می شود.

از عموم مردم انقلابی و با بصیرت اصفهان دعوت شده است تا در جشن پیروزی فلسطین شرکت کنند.

در پی عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب  صهیونیستی، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم جشن شادی مردم اصفهان امشب بعد از نماز مغرب و عشا در میدان قدس برگزار می شود.

متن اطلاعیه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به شرح زیر است: هوالمنتقم ومکروا ومکر الله  والله خیر الماکرین عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب  صهیونیستی خط بطلانی  بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم واراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

وظیفه همه مسلمانان وآزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسراییل غاصب و کودک کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

 از مردم مومن وانقلابی ایران اسلامی استدعا داریم  امشب در مساجد سراسر کشور از خداوند قادر متعال  این پیروزی مقتدرانه را شاکر بوده و برای پیروزی نهایی فلسطین وآزادی قدس شریف دست به دعا بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت، امشب در میدان قدس اصفهان

تجمع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت، امشب در میدان قدس اصفهان