مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-23اجتماعي

سامانه «کیف پول شهروندی» به بهره برداری رسید


سامانه «کیف پول شهروندی» با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به بهره برداری رسید تا از این پس شهروندان تهرانی با بهره گیری از کیف پول شهروندی از خدمات مترو و اتوبوس استفاده کنند.

- سامانه کیف پول شهروندی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به بهره برداری رسید تا از این پس شهروندان تهرانی با بهره گیری از کیف پول شهروندی از خدمات مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی در آیین رونمایی از سامانه کیف پول الکترونیکی در قالب هفتاد و سومین پویش امید و افتخار گفت: یکی از موضوعات مهمی که به عنوان تکلیف شورای شهر ششم در جهت تحقق آن گام برداشته ایم، جبران عقب ماندگی های حوزه حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری گذشته در حوزه تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو نیز اوضاع حتی از بدترین دوران تهران نیز بدتر شده بود؛ لذا مدیریت شهری دوره ششم تکلیفی را برای جبران عقب ماندگی ها و رفع نقص ها تعیین کرد.

هرمزی ادامه داد: در همین راستا قرارداد اتوبوس های جدید منعقد شد و اورهال اتوبوس ها نیز پیگیری شد و این روند ادامه دارد اما در حوزه IT باید اقدامات جدی صورت می گرفت که امروز با رونمایی از سامانه کیف پول الکترونیکی این روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «کیف پول شهروندی» به بهره برداری رسید

سامانه «کیف پول شهروندی» به بهره برداری رسید