مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-23سياسي

خزاعی: سینما قاب کوچکی است برای تصویر بزرگ دفاع مقدس


رییس سازمان سینمایی برای هفته دفاع مقدس نوشت: سینما قاب کوچکی ست برای تصویر این همه بزرگی! - رییس سازمان سینمایی برای هفته دفاع مقدس نوشت: سینما قاب کوچکی ست برای تصویر این همه بزرگی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خزاعی در یک نوشتار آورده است: بار دیگر هفته دفاع مقدس فرا رسید و یادمان آورد که همه ما در هر مقام و رتبه ای چه رسالت و مسئولیت سنگینی در قبال گنجینه هشت سال مجاهدت، ایثار و شهادت بر دوش داریم.

امروز، بیش از همیشه به بازروایی ، بازخوانی و تعمق در تصویر حقیقی قهرمانان تاریخ ساز دفاع مقدس نیاز داریم؛ به پیام شهیدان که مشعل های انسانیت، غیرت و معرفت اند، برای خودآگاهی، صیانت و مرزبانی از حریم اخلاق و هویت، برای حراست از کرامت و عزت یک ملت.

تاریخ دفاع مقدس با رنگ و بوی مکتب عاشورا افق های جدیدی را جلوی دیدگان ما قرار داده است درک این همه خلوص و بزرگی، امروز، در میان قیل و قال های بی شمار زندگی روزمره، غبار گرفته، گم شده است؛ شناخت و درک قهرمانانی که برای بقای این سرزمین، برای حفظ دین، خانواده و آزادی، از جان شیرین گذشتند، اوج گرفتند و تا ملکوت آسمان پر کشیدند- ساده نیست.

گاه، در میان غبارها، در حباب روزمرگی ها و هیاهوها فراموش می کنیم که شهیدان برای ما، برای حیات و غرور ملی و دینی ما و برای این مرز و بوم چه کرده اند… و هفته دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: سینما قاب کوچکی است برای تصویر بزرگ دفاع مقدس

خزاعی: سینما قاب کوچکی است برای تصویر بزرگ دفاع مقدس