مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 03:252023-09-29سياسي

خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری سه درس حکومت امام زمان(عج) است


اولین درس در حکومت امام زمان(ع) خدامحوری است.

- خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری سه درس حکومت امام زمان(عج) است ایسنا/لرستان فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: اولین درس در حکومت امام زمان(ع) خدامحوری است.

محمد برامکی در یادواره شهدای خرم آباد که در مسجد ولایت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در وصیت نامه امام خمینی(ره) داریم که ملت ایران و این توده های میلیونی در عصر حاضر از مردم حجاز زمان رسول الله(ص) و کوفه در زمان امام علی(ع) و امام حسین(ع) بهترند که روز به روز خود را نشان می دهند که اصحاب صاحب الزمانی چگونه می خواهند امام خود را یاری کنند.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری زمانی که با دنیا صحبت می کند با تکیه بر خدا و اهل بیت(ع) و ملت غیور، شجاع و نستوه که ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی عقب ننشستند و نمی نشینند صحبت می کنند.

برامکی افزود: تکیه بر مردمی که امروز الگوی خود را انتخاب کردند و دیدیم استکبار طی چند سال گذشته چقدر تلاش کردند که مردم را از خط خود منحرف کنند اما ملت مقابله کردند و نگذاشتند و این نشان می دهد طلوع ولایت عظما از این سرزمین نزدیک است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد تصریح کرد: الگوی دفاع مقدس را می توان در سه جمله ارایه کرد، چه الگویی بود که طبق اسناد رسمی سازمان ملل بیش از 40 کشور برای نابودی جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری سه درس حکومت امام زمان(عج) است

خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری سه درس حکومت امام زمان(عج) است