مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-10اقتصادي

واریز 3500 میلیارد تومان مطالبات گندم کاران فارس


استاندار فارس با اشاره به اخبار حوزه اقتصادی گفت: بر اساس اطلاع، مطالبات گندم کاران استان فارس معادل 3500 میلیارد تومان به حساب آن ها واریز شده که خبر خوبی برای حوزه کشاورزی استان است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اخبار حوزه اقتصادی گفت: بر اساس اطلاع، مطالبات گندم کاران استان فارس معادل 3500 میلیارد تومان به حساب آن ها واریز شده که خبر خوبی برای حوزه کشاورزی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی ایمانیه امروز، 18 مردادماه در جلسه هم اندیشی موضوعات قابل طرح حوزه اقتصادی در سفر هیئت دولت به استان فارس در جمع فعالان بخش خصوصی استان گفت: مشکلات فعالان هر بخش جمع بندی و همراه با راهکارهای پیشنهادی جهت تصمیم سازی به هیئت دولت آماده کردیم که حوزه اقتصاد و توسعه استان برای ما اولویت دارد.

وی افزود: تلاش می کنیم جلسه ویژه ای با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی را با تعدادی از فعالان اقتصادی بخش های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی که مشکلات آن ها کلان و فراتر از استان است را برگزار و پیگیری می کنیم و تمرکز ما در استان بر بهره برداری مطلوب از فرصت سفر و حضور هیئت دولت در استان فارس است.

استاندار فارس بیان کرد: بر اساس اطلاع واصله، مطالبات گندم کاران استان فارس معادل 3500 میلیارد تومان به حساب آن ها واریز شده که این خبر خوبی برای حوزه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 3500 میلیارد تومان مطالبات گندم کاران فارس

واریز 3500 میلیارد تومان مطالبات گندم کاران فارس