مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-15اجتماعي

کاهش مخاطرات زیست محیطی با همکاری محیط زیست و آموزش و پرورش


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش در آموزش و آگاه سازی کودکان و نوجوانان به طور قطع به فرهنگسازی و کاهش مخاطرات محیط زیستی در حال و آینده منجر خواهد شد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش در آموزش و آگاه سازی کودکان و نوجوانان به طور قطع به فرهنگسازی و کاهش مخاطرات محیط زیستی در حال و آینده منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ویژه نامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی محیط زیست در نشریه رشد برای دانش آموزان دوره ابتدایی ویژه پاییز 1402 که در شبکه توزیع وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است به همراه دو عنوان کتاب محیط زیستی دیگر از سوی علی سلاجقه - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - رونمایی شد.

نورالله مرادی- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - در آیین رونمایی از ویژه نامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی محیط زیست نشریه رشد برای دانش آموزان دوره ابتدایی که صبح امروز در حاشیه شورای معاونان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: این ویژه نامه حاصل تلاش مشترک همکاران معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و دفتر انتشارات و فناوری آموزشی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مخاطرات زیست محیطی با همکاری محیط زیست و آموزش و پرورش

کاهش مخاطرات زیست محیطی با همکاری محیط زیست و آموزش و پرورش