مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-02سياسي

امام راحل ما از کجا می دانست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «امام راحل ما از کجا می دانست؟» نوشت: - امام راحل ما (ره) می فرمود: از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و در پیام دیگری اطمینان می دهند که اسلام سنگر های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان امام راحل ما از کجا می دانست؟ نوشت: 1- این سخن از امام راحل - رضوان الله تعالی علیه - است که در آذرماه سال 64 و در سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان فرموده اند.

آن چیزی که می‏ خواستم امروز عرض کنم این است که در ولادت حضرت رسول- صلی الله علیه وآله- قضایایی واقع شده است، قضایای نادری به حسب روایات ما و روایات اهل سنت وارد شده است که این قضایا باید بررسی بشود که چیست؟ از جمله قضیه شکست خوردن طاق کسری‏ و فرو ریختن چهارده کنگره از آن قصر و از آن جمله خاموش شدن آتشکده‏ های فارس و ریختن بت ها به روی زمین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل ما از کجا می دانست؟

امام راحل ما از کجا می دانست؟