مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-14سياسي

تبدیل وضعیت بیش از 4700 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی شهرداری تهران طی دو سال


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تبدیل وضعیت چهار هزار و 735 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی از سال 1400 تاکنون خبر داد.

- معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تبدیل وضعیت چهار هزار و 735 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی از سال 1400 تاکنون خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید باقری با تأکید بر اینکه شهرداری تهران جزو پرچمداران موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران بین نهادهای اجرایی در کشور است، افزود: با پیگیری همکارانمان تاکنون چهار هزار و 735 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی تبدیل وضعیت شده اند.

وی عنوان کرد: فرآیند تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران شهرداری تهران از سال 1400 آغاز شده و پرونده های دیگر نیز در دست پیگیری و اقدام است.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، باقری با تأکید بر اینکه مدیریت شهری تا تبدیل وضعیت آخرین فرد مشمول این قانون، همراه همکاران عزیز است، گفت: تبدیل وضعیت همکاران قراردادی خدمات اداری شهر و هادیان طبق قانون انجام می شود، اما در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای حجمی کنترل های قانونی زمان بر است که همکاران پیگیر این موضوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت بیش از 4700 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی شهرداری تهران طی دو سال

تبدیل وضعیت بیش از 4700 نفر از کارکنان قراردادی و حجمی شهرداری تهران طی دو سال