مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-18فرهنگي

حسین دهباشی : ترساندن غیرنظامیان ، سیاست راهبردی همیشگی اسراییل است


حسین دهباشی پژوهشگر تاریخ و مستندساز ایرانی در توییتی نوشت: ترساندن غیرنظامیان برای تسریع در تخلیه سرزمین هایشان، یکی از سیاست های راهبردی اسراییل از بدو پیدایش آن بوده و هست.

- شوخی بامزه جیسون استاتهام با سیلوستر استالونه در یک برنامه تلویزیونی (فیلم) پدیده ای جدید در معماری ایران؛ خانه های 25 متری؟ آیا این خانه ها ساخته می شوند؟ مردم بخرند یا نخرند؟ (فیلم) جستجوی یک هویت عجیب در سینمای مهرجویی/ نامی که بیش از 50 سال مهرجویی آن را افشا کرد! (فیلم) اسراییل یک بیمارستان دیگر را در غزه بمباران کرد/ تعداد کشته ها به 500 نفر رسید (+عکس و فیلم) وداع با داریوش مهرجویی و همسرش ؛ حضور مردم و هنرمندان در تالار وحدت (+عکس) هواشناسی : باد و باران در کشور محکومیت صالح نیک بخت وکیل دادگستری به اتهام تبلیغ علیه نظام کیهان : کف اصلاح طلبان خوبند، اما سقف شان برانداز هستند پیام فریار جواهریان همسر سابق مهرجویی: چه مرگ غمباری و ناشایسته برای داریوش و وحیده .

مسکن ؛ دغدغه اول تهرانی ها سیتروئن یی-سی3 ؛ یکی از ارزان ترین خودروهای اروپا معرفی شد (+عکس) شوک بزرگ به بازار ارز / دلار به مرز حساس قیمتی رسید روزنامه جمهوری اسلامی : طرح مسکن ملی با کمبود زمین مواجه است و در همین حال زمین های زیادی به صورت غیرقانونی به اشخاص واگذار شده لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین دهباشی : ترساندن غیرنظامیان ، سیاست راهبردی همیشگی اسراییل است

حسین دهباشی : ترساندن غیرنظامیان ، سیاست راهبردی همیشگی اسراییل است