مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:402023-09-28اجتماعي

خدمات اورژانس اجتماعی به چه کسانی ارائه می شود؟


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در مورد محورهای اصلی خدمات اورژانس اجتماعی، گفت: ارائه این خدمات به عنوان فوریت های اجتماعی بسیار ارزشمند است و شامل موارد کودک آزاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامعباس ترکی معاون قضایی و حقوق عامه دادستانی کل کشور  از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی تهران بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی دادستانی کل کشور و مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز حضور داشتند و از بخش های مختلف این مرکز بازدید و چالش های این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید ترکی با اشاره به اهمیت خدمات اورژانس اجتماعی جهت مداخله به هنگام، تخصصی و اثر بخش اورژانس اجتماعی در فوریت های اجتماعی و حمایت از حقوق کودکان، نوجوانان، زنان و سالمندان در معرض آسیب یا خشونت، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی نقش موثری در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده دارد و لازم است گستره خدمات این مراکز در سراسر کشور توسعه یابد.

و همه دستگاهها و مدیریت شهری از ماموریت های این مراکز پشتیبانی لازم را داشته باشند.

در حال حاضر تمامی 31 استان کشور و شهرهای بالای 50 هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند هستند و حدود 370 مرکز اورژانس اجتماعی در کل کشور فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات اورژانس اجتماعی به چه کسانی ارائه می شود؟

خدمات اورژانس اجتماعی به چه کسانی ارائه می شود؟